betyg blablblaaa

måndag igen, och 5 veckor kvar till sommarlov :)
Idag tänker jag skryta över betyg. för det känner jag att jag behöver för att övertyga mig själv. si ni som typ inte vill lyssna på mitt "jag fick mvg på det och det"  kan stänga ner nu. ni andra kan ju bli glada för min skull :)

iallafall, fick tillbaka biologin idag - Mvg. var faktiskt lite osäker på om jag skulle få det, men nu tror jag iallafall att jag har ganska säkrat mvg i slutbetyg i no (yaay 15 points)
sen kommer jag nog få mvg i engelska. måste jobba på nu men hon säger att hon vill sätta det, (med hon menar jag min engelska lärare) och hon hade rättat skriftliga eng-nationella och det var Mvg:)
sen hade jag muntliga nationella i sv idag, och jag tror jag får Mvg på det med, min sv-lärare satt iaf och fyllde i alla små fina rutor på mvg- kriterierna :) (hon förde nån slags protokoll)

jag känner att jag kommer få bra betyg och komma in på nacka, ska bara försöka jobba på med mitt bildarbete som jag planerar skriva mvg på, och jobba på bra i slöjden. :D

By the way, hittade prec. lite intressant fakta om mitt efternamn, finns tydligen 31 källeskogare i sverige :S trodde det var fler faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida F

mhmmm men folk som tror att vi skryter kan.. dö?
tihi puss på dej

2008-05-12 @ 20:44:38
URL: http://fridaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0