damppp

jag kan inte koncentrera mig på skolarbetet alls. detta beror på att jag har lite gymnasievalsångestpanik. jag har insett att jag har 3 dar på mig. å jag blir så förrvirrad när jag har varit så säker på vilken linje jag vill gå. helt plötsligt dyker en annan upp som är bra på ett helt annat sätt. det är inte så att jag tvivlar på sam media journalistik, utan bara det att internationell också lockar på sitt sätt liksom. dessutom så vill jag ju ( även om jag vet att jag ska lyssna på mig själv) känna att andra också tror att jag gör ett bra val, tror på mig liksom. återstår väl att se när valet är klart, eftersom jag (tyvärr) måste bestämma mig själv.

Kommentarer
Postat av: Frida F

jaag tror på dig även om du väljer journalistik! varför skulle folk inte tro på dig för att du väljer dne linjen?

puss på dej

2008-05-08 @ 20:39:14
URL: http://fridaas.blogg.se
Postat av: Frida F

haha yaay jag gjorde samma sak XD papperskorgen alltså... lalalaaaa

men jag skriver på iaf ^^ kmr hinna ;D

hoppashoppashoppas att det går bra för dig med !

2008-05-08 @ 20:42:09
URL: http://fridaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0