.

Sammanfattning av min vardag just nu:


  • Inlämning imorgon. har analys och redovisning att göra i kväll alltså.

  • Är trötttttt.

  • Min hjärna och kropp har gett upp och gör revolt. vägrar att jobba.

  • allt skolarbete jag har gjort senaste veckorna har varit jättedåligt. Speciellt So:n.

  • Frida tycker jag ska skriva ett roligt inlägg. Kan inte.

JAG HATAR ATT VARA EN JÄVLA GNÄLLSPIK


fast jag älskar mina vänner. dom är söta. och det är mysigt att ligga och (halv)sova på en bänk tsm med dom.


Kommentarer
Postat av: Frida F

två ord:
DU KAN!

kämpa på gumman !
pussspussssspusssssspusssssss
älskar dig

2008-05-22 @ 17:31:29
URL: http://fridaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0