fin liten tidslinje

Den här tjusiga tidslinjen har jag såklart snott från någon annans finfina blogg


För fem år sedan...

Så var jag miniliten, (nästan) 11 år. Hade min värsta Tvillingböcker-period (*dör*)
och satt i princip ihop med Frida. förståss lite gulligt, men kanske inte nödvändigt att faktiskt bokstavligt talat sitta ihop...

För tre år sedan...
så var jag nästan 13, skulle sluta sexan. har inget minne med hur det var med självförtroendet, tror det var okej. Längtade nog som galet till att få börja högstadiet och bli en stor och koool brud.
x |

För ett år sedan...
slutet av åttan som nog varit det jobbista skolåret. sämst lärare i de flesta ämnena och betygsångest. inbillade mig att jag var kär i nån som jag trodde var en trevlig prick. inbillade mig nog att jag mådde bra ppsykiskt vilket jag inte kan påstå att jag gjorde, nu med facit i hand. Tur att jag hade Frida som räddade min vardag under denna tid <3

viktigast är dock att för exakt ett år sedan åkte vi till italien, en av de underbaraste veckorna i mitt liv. Frida får stå för beskrivningen...

För tre månader sedan...
Var det februari, och den första gymnasiepaniken ägde rum. annars var det mycket i skolan som vanligt, dock trivdes jag lika bra i övrigt med skolan och kompisar å sånt som jag gör nu.

Igår...
Var det dansföreställning med streetdancen, vääldigt roligt. tror det gick bra, och det var förståss wonderful att träffa rebecka efter <3. hon verkade dö av stress ännu mer än jag. stackars flicka, sista terminen i nian är tortyr.

Imorgon...
...är det en ny dag :)
då ska jag få ännu mer plugg gjort än idag, får se hur det går med det).
så planerar jag min morrondag, utifrån skolarbete. sorgligt.

Om ett år...
går jag på nacka, sam internationell och ska förhoppningsvis på nån rolig liten resa till nått intressant ställe. kanske inte, men isåfall så har jag säkert annat kul för mig. typ kompisar, och hmmm, få se nu...plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0