Till Frida (kan innehålla spår av provokation mot gud)

huuuh *trött*


har haft en bra dag hittills dock. förstås jobbigt att ta sig upp kl. 9 imorse men det är kul med dans. Alla är dock halvt knäckta i gruppen pga skolarbete å när man sen upptäcker att man inte kan dansen så bra så blir det inte bättre precis. hursomhelst så shoppade jag klänning till avslutningen med min mor efteråt, blev en väldigt söt klänning från Urban outfitters. tror det är min nya favoritaffär : ) när jag fått mina betygspengar ska jag nog gå dit å shoppa tror jag, eftersom det är lite dyrare där än de billiga ställen jag brukar handla på.

Seeeen blev det shopping med Fridu, som jag mötte vid Åhléns när jag tillslut hittat henne :   )
vi var bland annat på Vero Moda, där Frida köpte flera fiiinfina saker, bla en underbar klänning som hon ska ha på avslutningen. vi pratade även lite om vad som ska hända när jag fyller år. är ju kul att få göra nått med kompisarna. Fridu är förståss söt och hjälper mig planera.

hursomhelst, stan. kommer faktiskt inte ihåg exakt var vi gick, men vet att det blev finfina inköp gjorda. inga mer för mig dock eftersom jag inte ens vet hur mkt pengar jag har kvar X O. Skulle eventuellt ha ätit middag med Fridu, men det blev tyvärr inte så av lite olika anledningar.

men vi hade iaf såklart vääldigt trevligt när vi vandrade runt lite sådär fint och hade det bra. Det vi tyckte var mest spännande var dock de små fina killarna som stog och sjöng Hare Krishna mantrat.
det är något med oss och sekter, förra lördagen när vi skulle ut till Hanna så satt vi bredvid "Äldste Helmington" från jesu kristi kyrka av sista dagars heliga (mormonkyrkan) ni vet sekten jag gjorde ett so- arbete om för ett tag sen. Är säkert så att alla världens sekter har gaddat ihop sig och ser oss som sina nästa offer.


usch nu mår jag dåligt, sektmedlemmar är också människor. borde kanske vara lite ödmjukare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0