mais oui mais oui, les vacances sont finis

Snaart är lovet över. Det ÄR ju faktiskt över om man tänker efter. det är helg nu liksom. men ni fattar.
Det har varit skönt med lov och jag har gjort allt annat än att städa och göra matte. Det jag verkligenverkligenverkligen behövde göra alltså. Fast jag behövde verkligen bara få ha kul och slappna av och umgås också, så lite nytta har det då verkligen gjort.

Torsdagen var en intressant dag. Inleddes med bowling i nån avlägsen liten hall i årsta, tsm med Frida. Hon tyckte det var roligt att döpa mig till Doris. så det var det det stog i resultatstabellen. Jag tror hon hade mkt roligt. jag tror jag hade stora problem med att identifiera mig med det namnet. hon är mkt söt.

Hon var även mkt söt när hon blev räddad av våran orange hjälte (hjärta<3). <vi skulle promenera till tvärbanan. Vi tog vägen över motorvägen. eller fridu gjorde, och fastnade i mitten. jag kom aldrig över. Men som sagt, vår räddare i nöden kom.
"är det några problem här?" ahahaha :)

Seeeeen på kvällen mötte jag Becka på gullmars, och vi begav oss till en awesome aisatisk restaurang och åt oss mkt mätta och belåtna. bara middagen var en höjdpunkt. fast det kom förstås en ännu större höjdpunkt, för vi skulle ju äntligen på vår standup-show med Björn, Soran, özz och måns mäller. (den senare sög ju lite men de andra ägdee).
ahahaha, jag trodde verkligen inte det kunde vara så välgörande med lite (mkt) skratt.
Jag vet inte vad det är med Björn gustavsson förresten? är det för att han har lockigt hår, är göteborgare eller rolig som han är så söt? det är nått iallafall.


Rörde sig på scen gjorde han också.


tack för att du tog med mig Becka!

PS. ikväll är det danstema på tv2. såg bla en dokumentär om Isadora Duncan. lite coolt är det att jag dansat det för kathleen som var med i filmen (det var en fransk film, så hon är tydligen rätt känd inom den dansen). Jag blev iallafall nostalgisk.DS.

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag va också där! Visst var det roligt!!

2008-11-01 @ 23:10:07
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/
Postat av: isabelle

björn såklart hehe men özz va också grym! Vad tycker du?

2008-11-01 @ 23:11:47
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

Har hört lite från Rebecka också, låter som en toppen kväll :D

blir nästan lite avis, björn är ju så bra :P

2008-11-06 @ 20:48:06
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

sv: hah jag tror inte hon har något emot det :P

Tack!

2008-11-07 @ 17:14:28
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Caisa

Tack för igår gumman! det var en jätte fin present!

Puss<333

2008-11-08 @ 11:51:02
URL: http://caisens.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej älsk <3

Tänkte bara upplysa dig om att jag har en ny, officiell, blogg :D (den är visserligen lösenordsskyddad, men jag ger lösen till alla som frågar^^)



pussi <3

2008-11-09 @ 18:20:09
URL: http://mysweetangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0