71:an är en bra uppfinning :)

OK, det här blir ett privat och ointressant inlägg för alla utom några väldigt få som råkar tillhöra SI1, naacka gymnasium.

svar till dej Tessan;

 Jag har inte nått av erat telefon nr tyvärr =( annars kunde jag ju höra av mig, får lita på att du kikar in på min blogg :S

Men vi ska ju åka till jarlaberg, och buss 71 går från slussen mot jarlaberg, och den planerar jag att ta, - det är ju den som går via hammarbysjöstad så det är ju nemaproblema för mig (eller Frida eller lise för den delen, som tar 71an varje dag)
men om man åker via slussen så ska man ta 71an, och då kan man ju kolla när den går på sl.se :)

uppdatering: Vår käre vän Frida har ditt nr, och sänder iväg ett litet sms, grejt :D

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jaa, min är också inlämnad:P

Ses snart tycler jag låter toppen! <3<3<3

2008-10-03 @ 20:59:15
URL: http://caisens.blogg.se/
Postat av: Frida

ENERGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii





<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-05 @ 10:57:57
URL: http://vainfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0