...

Uhmmm, mitt huvud är snurrigt. har legat och kollat på tv i några timmar. ehehe, high school musical. överskattad, men rätt gullig. karaktärerna är så jävligt präktiga. och överdrivna. fast det är något speciellt med killar som kan sjunga...

Igår var jag och Frida på stan, och satt på indisk restaurang i några timmar och pratade. Det betydde mkt. även vårat
 prat på ****** betydde mkt. Så köpte jag en mössa också, viktigt att nämna. har den på mig nu och ser ut som en svamp.

ikväll skulle jag ha träffat rebecka och hennes utbytestudent och så, vi skulle vara hos emelie. fast sedan var det bara jag och emelie som kunde så då tänkte vi att vi kunde ta det när mer folk kunde. Clara får vi ju träffa när hon är med i skolan iallafall så. Blir väl slöande hemma med mor och far istället. också skönt.


Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

Ja det var lite trist, men tur i oturen för jag belv ju också sjuk =/

Längtar efter att få se din mössa :P :D

2008-10-20 @ 19:18:03
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Rebecka

High school musical is the shit!

2008-10-29 @ 10:55:50
URL: http://rebeckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0