hallåååjaaa

Haha, jag insåg precis att det inte är några somhelst problem för mig att skriva reading journal på engelskan. JAg kunde fan inte sluta skriva. Men så är jag väldigt engagerad av boken jag läser också....
jag får svårt att hålla mig till ett A4 ((var det så mkt vi skulle skriva? mer? *hoppfull*).

Jag orkar inte skriva så mycket idag, är så trött och osocial. fast ändå inte, för jag har haft trevligt med mina vänner idag. mkt trevligt. Sade dock nej till fika med några från klassen efterskolan och kände mig tråkig. men jag höll på att packa ihop kändes det som. mycket trevligt med folk som vill umgås dock. :   )

Resebrochyren lämnades in idag. resten av vår grupp var mycket imponerade och nöjda med resultatet. vi hade mkt svårt att sluta prata och skryta om den, vilket vi gjorde på lunchen tills Pontus frågade om vi hade nånsomhelst tanke på att släppa uppgiften nu när den var klar. Det hade vi ingen tanke på.

som avslutning vill jag bara säga en sak till mina äldsta (och bästa) vänner. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Har ni också gjort en resebrochyr? haha vi gör också en.. :P <33

2008-10-02 @ 18:45:07
URL: http://caisens.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej!

varken jag, becca eller emelie vet hur vi ska ta oss till orienteringen imorgon? vet du hur man tar sig dit?



JAG FÅR PANIK!

/Tessan

2008-10-02 @ 20:15:25
Postat av: Rebecka

Om du syftar på mig så är du också bäst! Om inte så är du bäst iaf!!

2008-10-02 @ 22:35:54
Postat av: Anna

Du är definitivt en av dem jag syftade på :DDD

du kan nog räkna ut vem mer <333

2008-10-03 @ 10:23:28
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0