hejhej

hejhejhej jag ska sova snart, men jag tänkte att en update vore aktuellt, även om det blir en kort sådan.

Vi har värkdens skönaste schema denna vecka - slutade strax innan 11 idag (vi började strax innan 10)
imorrn har vi ingen historia så vi börjar vid 10 igen och så ska vi till naturhistoriska riksmuseet och på cosmonova (yaay, jag är exalterad, älskar cosmonova).
På onsdag så är vi toootalt lediga (höhö normal meningsbyggnad och ordval och sånt)
Då ska jag skriva historia tänkte jag, besöka Vittra (gamla skolan:D) med Fridu, och så ska vi på prova gratis- yoga i stan mellan 17 och 19. ska bli en trevlig dag tror jag.
:  )

Jag läser sista boken i Twilight serien nu (Den bokserien har ruinerat mina föräldrar senaste  två veckorna, eftersom de lovat att betala böcker jag köper, hehe) Och jag måste stolt tillkännage att jag äger på predictions, jag looovar att ingen annan än jag hade väntat sig att det som händer händer förutom jag. mohohohahaha varning för egoboost här.
En sak som jag märkt dock är att böckerna är väldigt mörka, och det som händer i karaktärernas huvuden påverkar läsarens psyke (eller ja, mitt psyke iaf, men det kanske är lite instabilt?). interesting anyway, hmm.
sista boken är tjock och härlig, me like :)

Tänkte arbeta mig igenom en bit av den nu, så godnatt alla! :     )

ps. jag hade en mkt trevlig helg med bio på fredagen med Frida och Amanda - Patrik 1,5. sedan blev det övernattning hemma hos mig, mkt trevligt. Ds.

Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

AnnaPanna eller Annday <3

whats up?

hur går det med historian? ;)

här går det segt, så skönt med en ledig dag, men man blir ju själv seg :P

ha det!

2008-10-08 @ 11:47:09
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Frida

hinner inte kommentera hela inlägget, så jag håller mig till att kommentera detta "En sak som jag märkt dock är att böckerna är väldigt mörka, och det som händer i karaktärernas huvuden påverkar läsarens psyke (eller ja, mitt psyke iaf, men det kanske är lite instabilt?). interesting anyway, hmm. "

jag finns om du vill prata, det vet du va älskadevännen? <3 <3 <3 <3 <3

käärlek!

2008-10-08 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0