hmm

jag önskar inte att dö. fast jag önskar en del just nu.
oh maj god vad jag är personlig i denna blogg och förklarar vad jag tänker och hur jag menar. noot kanske.
men okej om jag inte har nått vettigt att säga. jag måste ju liksom blogga nu så ni inte tror att jag var för seriös med nedanstående. (inlägget innan alltså) inte för att det inte var seriöst menat, men jag är verkligen inte självmordsbenägen. jag var tvungen att dampa ut den där tanken bara nånstans. kunde liksom inte skrika rakt ut så jag amvände bloggen.

Jag  har lärt mig en del om mig själv senaste dagarna. Vet inte varför, för dessa dagar har inte varit bra. men det är så. om ni var intresserade alltså. sure att ni var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0