dance,dance

asså jaaa, nedanstående inlägg blev ju inte riktigt färdigskrivet :*
Men det var pga. att jag var trött och pga hjälp från flummig vän helt enkelt.

HURSOMHELST. vi skulle ju åka och dansa. Streetdance, veckans höjdpunkt liksom eftersom man inte hade dansat på hela sommaren. När vi kom dit så ba: nä men vi har slagit ihop den här gruppen med en annan (cp)grupp, och idag ska vi vara muppiga och dansa VÅR koreografi, Ni får titta på.

Grejen är att vi har sett den här yngre gruppen innan, de har föreställning samtidigt som oss och vi brukar dela loge. de är inte bara yngre och sämre på att dansa, de är så jävla jobbiga! de beter sig så himla omoget, och då är det inte bara jag som är dryg och känner mig överlägsen. lovar. hursomhelst så vägrar vi gå kvar där. Men detta innebar helt plötsligt att det inte fanns nån dans kvar i veckan. Jag hade tre olika danser i veckan förra året,(varav en jag har gått på i cirka 10 år) och nu är alla borta. snacka om MAJOR identitetskris vi fick. Jag har alltid presenterat mig själv som en tjej som sysslar med sjunger, spelar fiol och dansar. dans är en del av mmig, som inte bara kan försvinna liksom. det var panik ett tag där på allvar, eftersom terminen i princip har börjat, men nu har vi hittat en streetdance på kulturama som vi kanske ska börja på. vi ska iaf gå dit imorrn och kolla och så. så det löööser sig nog :)
((nog gnällt))

Idag har jag varit lite död. Speciellt på naturkunskapslektionen. fast då var alla typ speedade. förrutom jag...som var i min egen värld. Lite fascinerad måste jag dock säga att jag blev av våra små gråsuggor som vi experimenterade med (det var inte så elakt som det låter).

Nu ska jag göra sista delen av matten, sedan sooova. upp tidigt imorrn =  (
vårat schema känns inte lika bra längre, när språket har kommit igång.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0