duudiduudiduu

Haha, mina vänner har lösenordsskyddade bloggar och jag dampar lite, eftersom jag älskar att läsa folks bloggar. antagligen så är det en av anledningarna, att de råkar känna till min blogg-mania. eller? ;D haha
jag fortsätter skriva öppet dock, inte så många läsare, och skriver inte så privat. neppski.

ska sova nu efter att ha dampat på outfiten tills imorrn - det är skolfoto. gulp. men jag har bestämt mig nu, och min familj tyckte jag såg typ antik ut, alltså typ romersk. haha, vadå påverkas av historialektionerna? Helen har ju iaf inflytande på mig tydligen :  )

det här med resebrochyren gick sådär, inte klar, och stackars emelie ska inte behöva brottas med layoutprogrammet alldeles ensam så jag ska hjälpa till ((inte för att jag är bra på sånt men ändå)) efter skolan. det får funka helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0