intimate

Det här med att man inte ska skriva personliga saker i sin blogg, är det sant? Är det väldigt osmart att skriva saker som gnager på en? För jag känner att skriva av mig en smula. Vet inte om vad. eller jo, men det tänker jag inte skriva *inkonsekvent*

Alltså, skriver man personliga tankar ger det ju dels en chans för en själv som bloggare att yttra sig och "lätta hjärtat", och dels er som läsare att lära känna mig på ett annat stadie. För jag känner kanske inte riktigt att jag ger er en väldigt tydlig bild av vem jag är när jag berättar vad jag gör. Tankar är säkert också intressanta. Dessutom tycker jag om att bjuda på min personlighet. För jag vet vem jag är och är stolt över det.

Men vad gör man om någon som varit en av dem man kunnat var sig själv med allra mest, rent av uttrycker att man inte duger som man är? Vad gör man med någon som verkligen behöver omvärdera vissa saker?

Och jag skiter i om jag är uppenbar nu, för jag tänker inte vara finkänslig. Ärlighet varar längst, antar jag, även om det är chockerandeatt höra sanningen ibland.

Detta inlägg har ingen samanhang käns det som, men så är mina tankar just nu. Jag orkar inte och vill inte skriva utförligare, så blä på er.

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskade vän <3<3<3<3<3<3 kom hit så får du en stor bamsekram!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Du är bäst och duger mer än väl (MVG++++++ i "dugande"^^)

I mina ögon kommer du alltid att göra det!!

2008-09-08 @ 20:44:38
Postat av: Anna

aaah <3<3<3<3<3 skicka tillbaka



Jag menade förståss inte att jag tycker att jag är dålig, men....det betyder inte att folk får säga vad dom vill om mej. oh no no ;)



du har MVD++++++ : (mycket väl dugande)

2008-09-08 @ 20:47:45
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Frida

ahahah MVD ^^ älskade vän <3<3<3<3

2008-09-08 @ 20:49:10
Postat av: Becka

Jag tycker att man ska skriva med en personlog toutch, men inte lämna ut hela sitt privatliv. Tyvärr finns ju det en del oönskadee läsare men jag måste hålla med om att dét är skönt att lätta på hjärtat.

<3<3<3

2008-09-08 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0