lalala

Okej HATA när inlägg försvinner. Här är man duktig och skriver ett inlägg för först gången på typ en vecka och så POFF - borta! Tack internet.

Men iallafall, det har hänt massa saker sedan jag bloggade sist, men jag orkar och vill inte skriva om dem. jag är lat och tror inte ni är intresserade. och det ni är intresserade av tänker jag inte skriva om. moahaha.

Är trött och borde plugga alternativt sova. Istället skriver jag Mail till min finafina gamla lärare. Min mor och Far träffade henne på BEA häromdagen och då sade hon att hon jättegärna ville höra av mig. Det känns kul, för jag saknar henne, och jag tror faktiskt inte att hon saknar mig bara pga att jag jobbade hårt med skolan. Faktiskt.
En annan favoritsysselsättning för tillfället är att dampa på msn, (msn dampade först så jag dampar bara tillbaka). Jag försökte hålla en trevlig konversation med min saknade vän Felicia, men det gick inte för sig. jag har tur idag asså. När jag ändå är inne på ämnet så kan jag ju nämna att insparksfesten troligtvis är helt inställd, vilket är en stooor sorg för mig. ärligt talat så såg jag verkligen fram emot den. meeen meeen.

godkvällll /Bitter Anna

Kommentarer
Postat av: Fise

häjsan sväjsan Anna:D inte visste jag att du hade blogg...vad trevligt å läsa! :D:D



hehe,BEA, där brukar jag me handla! (bara ett lite nödvändigt inlägg)

2008-10-14 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0