Rubrik typ

Alltså fan, jag hade tänkt skriva ett inlägg....men om vad?
Men det blir väl  nått slags inlägg nu antar jag.

Kan ju skriva om skoldagen idag i suppose. den var trevlig. VI började efter lunch eftersom matten var inställd och det var skönt, fast man hade väl hellre slutat tidigt förståss.

HUrsomhelst, vi hade franska för första gången idag och min lärare heter Bert. Jag diggar honom litegrann. Jag och Lise tyckte han var lite söt ((fast jag lät bli att säga det satt han typ hörde dåra)). alltså misstolka inte nu är ni snälla, han är typ gammal.  höhö.
Han hade humor också, och startade lektionen med att skrämma upp alla genom att snacka babbla på franska. Alla blev jätteosäkra och bara : "eheh, mmm..." och "ouuiiiii......."
Sen började han prata svenska igen, och frågade om vi tyckte det var läskigt. Det gjorde vi.
Men ja...Franskan blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0