yooo

Jag har världens skönaste danslärare! Asså det är så man hoppar runt fortfarande, hon är klockren, och torsdagar kommer bli underbara i framtiden.

Jag och Frida gick ju alltså och prövade på en streetdance på kulturama. det var hur kul som helst. vår lärare är coolaste "bruden" någonsin, för att använda hennes språk. Nu är det så att vi ska börja sjunga i gospelkör också hade vi tänkt. förhoppningsvis för vår gamla körledare, som man har saknat jättemkt. ser framemot körläger igen! HUrsomhelst, med skönaste streetdancen och gospelsjungande varje vecka kmr man gå runt som en glad liten lärka hela tiden.

Jag är jättenöjd med mitt veckoschema nu :D
tisdagar - fiol 18.40
eventuellt onsdagar (varannan) - Gospelkörövning
torsdagar - streetdance
resten ägnas väl åt kompisar och plugg, känns som en bra blandning.

jag hoppas jag kmr vara så här glad imorrn, det skulle behövas, exempelvis på idrotten klockan 8.15
 :
@

hursomhelst så hungrar jag ihjäl nu. nattiii! (det är tidigt i know, men ändå)
pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag är jättemobbad när jag går där ensam ;)



I like you happy ;)

<3<3<3

2008-09-04 @ 22:18:31
Postat av: Anna

:D <3



((nya kontakter är väl roligt??))

2008-09-04 @ 22:33:30
Postat av: Frida

jaa :D <3 vi måste skicka in anmälan :O



du har bästa bloggen brudeen <3 <3 <3 <3

2008-09-07 @ 07:38:27
Postat av: Anna

Jaa : O



coolt! tack bruden :D

2008-09-07 @ 14:01:17
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0