backa långsamt bort från datorn...

....borde jag göra. sluta skriva på direkten och sluta flumma på facebook på direkten, Anna! Du måste packapackapackapacka! Res dig nu upp från stolen och gå och packa ner alla saker utan att bli distraherad. Du vet att du kan.


Nej men helt ärligt så har jag koncentrationsproblem. Jag går runt (och har hela eftermiddagen)  alldeles euforisk över att det är vår, lov, och för att det bär av till åre imorgon. Sköna tiden det här.  

Helt ärligt minns jag inte varför jag satte mig här, vad ville jag skriva? Kanske att jag sticker nu och kommer hem den 14:e, fast kanhända kan jag uppdatera nån gång, men jag lär vara rätt inaktiv (mer än vanligt alltså). Jaja, glaad påsk och njut av vårsol och lov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0