craaazyyy lalalalala i'm so excited tralalalaala

Jaa, imorgon smäller det. kl 12.35 drar Si1, Nacka gymnasium till Bryssel. väldigt mycket najs. Har taggat i några vecor nu, men för tillfället är det mest stum förvåning över att dagen snart är här. Nej men ojj liksom.
Det lär bli så otroligt galet kul alltså. Så ikväll måste jag bara lyckas få ordning på allting och ner med packningen i resväskan (som färdigpackad inte får väga er än 20 kilo, och jaaa jag packar för en 10 ggr längre resa), sen är allt fixat och klart! OM jag lyckas fokusera tillräckligt mkt för att få det gjort alltså. ehehe, omg jag ska åka iväg tomorrow!


faaaaaaattttttttttaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0