Offpist area

Hejhej bloggen! Fattar inte att trådlösa nätet faktiskt funkar. coolish, eheheh.

Man är ju i Åre liksom. I stuga mitt i skogen. och har det myyyyyyys.
Fast det regnar här och är fett mycket vår. Ingen vinter överhuvudtaget och det är sådär sörjigt i backarna nu, nästan ändå upp på toppen. Fast vem behöver pisten liksom? Är man i Åre är det ju synd att bara köra i backarna.
Har haft en skitärlig vecka, aaaasmysigt Fridu var här, och väldigt bra dagar med föräldrarna också. Dom är väldigt väldigt bra att vara på skidsemester med. Min papi är ju största förebilden liksom, har inte försökt härma honom lite genom åren (a).

Nu är jag iaf tröööööööttt och döööööööd i hela kroppen och ansiktet bränner (snygg tendens till hjälmbränna har man fått såklart) en skiddag kvar nu, och vi får se hur benen pallar imorrn.

Har lite fina bilder som förhoppningsvis kan komma upp när jag kommer hem. hoppas ni har en bra påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Frida

"Har haft en skitärlig vecka"

åh bästiii jag älskaar ÄRLIGA veckor!! x'D hahaha



saknar diii

älskardig <3

2009-04-12 @ 18:06:08
URL: http://onefrida.blogg.se/
Postat av: Frida

haha x'D

men du har inte webbmsn eller något?

LOVE U !

2009-04-12 @ 18:45:09
URL: http://onefrida.blogg.se/
Postat av: ♥ F O U M O S E ♥

Hejsan!

Här kommer en liten "dagen efter" hälsning till dig!

Hoppas du hade en bra påskafton igår?

Vad hittade du på? :)

Kram! ♥


2009-04-12 @ 20:21:35
URL: http://foumose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0