tussitussitussitussitussilaaago

Nu är jag hemma i Stockholm igen, och jag är bara helt vårig i hela kroppen. Jag visste att det skulle vara vår förstås - det är det alltid när vi kommer hem från fjällen, det är som att vi åker precis vid övergångstiden då blommorna börjar ploppa upp, för man ser små vita, blåa och gula fläckar lite överallt på gräsmattor nu. Underbart. Hade tillochmed kommit massa tussilagos på kala fläckar mitt i backen vid VM6an i Åre, så det känns som att det är dags att ta fram vårskorna nu faktiskt.

Just nu försöker jag tagga till lite för att gå till skolan imorrn, och det känns helt ok. Undrar om det beror på att jag inte insett att jag faktiskt måste prestera, med hjärnan dessutom. Har ju nästan bara använt kroppen senaste veckan känns det som. Kul att träffa folk iallafall. Och jag menar, en och en halv skolveckor innan man åker iväg igen kan man väl klara av.

Ska ta fram nått lite vårigt att ha på mig till imorrn och packa skolväskan nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: caisa

Anna gumman!

Syn att vi inte hann ses upope i fjällen, men det ska vi minsan ta och göra nu när vi är hemma!

Saknar dig! <3333

2009-04-15 @ 09:31:05
URL: http://caisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, det måste vi VERKLIGEN!

Jag trillade.. :/ Men men det kunde ha varit värre...

Puuuusss<33333

2009-04-16 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0