aii carambaa

Ingen blogg på några dagar. hoppsansa. men idag har varit en fin dag. döööööödlig trötthet tidvis utan anledning, men allt sånt är så fint bortglömt såhär till kvällen. för min del avslutades dagen med afrikansk dans. Jag har inte skrivit om den tidigare men det var andra gången och det är så obeskrivligt kul. frigörande. pepppppp.

Men nu sitter jag här i pyjamas och tänker göra något åt tröttheten. Dock tycker jag vi avslutar denna lilla måndag med kloka ord. kloka ord från en annan bloggare som jag inte känner men som råkar heta Ulrika, och som nyligen skrev ett så fint inlägg. Som jag bara kände mig hemma i (Jaa, jag ville typ bosätta mig i texten).
LÄS. hela. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0