AndOnAndOnAndOn...

Det är weird ibland hur man kan uppskatta människor man trodde att man inte kunde uppskatta mer ännu mer. (hehe makes sense?) men ja, alltså. det är inte som att INTE alltid uppskattat some people stört mkt. MEn jag inser liksom att jag uppskattar "dom" ännuuuu mer nu. då blir jag nästan lite arg på mig själv för att jag inte uppskattat dom lika mkt som nu Allltiiid. men jag har ju trott att jag uppskattat dem så mkt som man kan uppskatta någon. alltså lär jag uppskatta de mer och mer i fortsättningen också. mendå borde jag uppskatta dem ännu mer nu också för de förtjänar att uppskattas så mkt som det baraverkligenpåriktigt gåååår. Hahaha sär. vilken neverendingcirkel jag hamnat i nudå.
Tehehe. men slutsatsen är att jag är glad för betydande människorna i mitt liv som jag ständigt älskar mer och mer.



gulligull på er, Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0