heyheyhey...

..good day! Idag är inte en dag av fysiskt välmående för lilla anna. obehaglig huvudvärk och med det trötthet och surt humör. brukar inte få nån huvudvärk som inte kan tacklas med lite piller liksom, men idag har den bestämt sig för att hänga med ändå. Det var ju roligt för den. mina föräldrar verkar ha märkt att det är en salgs huvudvärk jag inte brukar ha, och har börjat inspektera mitt knäveck. där jag fick en fästing under båtluffen alltså. det gör ju mig på jätteglatt humör. Borrelia igen, hurra! fast jag tror inte det är något sånt. ibland har man envis huvudvärk, eller så har jag helt enkelt fått svininfluensan eller nått annat roligt! :D
haha seriöst, detta är inte glada tider för en hypokondriker.


Kommentarer
Postat av: Frida

Lilla vän <3

Hoppas att det bara är vanlig höstsjuka, u know bara för att svininfluensan härjar har inte de andra sjukdomarna slutat existera. hålla tummarna

Du får kolla ditt knäveck hela tiden och hålla tummarna för det också.



Krya pååe dig kärring <3333333333333

2009-08-30 @ 11:04:31
Postat av: Frida

nääää stjärnorna blev fetstil -.- de här om man hade stjärnor på båda sidor av meninen -.- har undrat jättelänge hur man gör fetstil* i kommentarer, och så blir det när jag intee vil ha det

puss

2009-08-30 @ 11:06:04
Postat av: Frida

gah fetstil var jättesvår att använda ju hahaha

2009-08-30 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0