life is beautiful for sure, 'cause i love everybody here

Idag är det packande som gälller för mig. Inte bara, men packas måste göras!
däääärfööör att......Jag och Fridu drar och båtluffar imorrn. Jag minns inte ens om jag skrivit det i denna lilla blogg, men så är det iaf. Ska bli väldigtt roligt och myys. bra avslutning, och awesome sysselsättning medans typ halva sveriges befolkning börjar skolan denna vecka. Heeehe.

Vi har köpt waxholmsbolagets båtluffarkort, och imorrn bär det av från stockholm till Grinda. Det är lite svårt att packa dock faktiskt, var ett tag sen man sist var på skolresa i skärgården liksom...och nu ska vi dessutom åka runt ett par dagar. den stooora ryggsäcken verkar helt plötsligt inte lika stor längre liksom. Och så ska den inte väga alltförmkt heller.

men jag är hursomhelst vääldigt peppp nu. och jag älskar spotify som jag äntligen lyckats få. just nu lyssnar jag på Athlete och dom är braaaa och spotify är braa och musik i allmänhet och BÅTLUFF äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0