"

För första natten på länge störs inte min nattro av dunkande musik som hörs ändå här borta i enskede gård. Och här sitter jag alldeles vaken. Så kan det gå. Men planerande och packlisteskrivande mitt i natten är ju faktiskt mys. Jag är inte halvdöd som jag var för ett tag sedan längre.i'm rather enjoying myself, trots att jag lovat komma upp hyfsat imorrn. Heehe.

Dock har jag hakat upp mig och nästan fått kändiscrush, nått jag hataaar att jag jämt får. en sida av min nördighet jag skäms lite för. eller nejdå. men det är lite patetiskt, men det får man väl vara. kan inte sluta kolla på den där traaaiilllerrrn iaf. mehehehe.

Ps.rubriken är tillägnad fridu<3. väldigt fin gest eller hur? 8) Ds.

Kommentarer
Postat av: Frida

"

"

"

"

"

"

"

<333333333333333333

2009-08-16 @ 03:00:00
Postat av: anna

"

"

"

"

"

"Bestaven"

"<3"

2009-08-16 @ 03:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0