Ajourd'hui

Bonjour!

Idag är man tröttis. Sitter i skolbiblioteket och har inget alls för mig. Blev nämligen utkörd från lektionen. Buhu.
Fast inte för att jag varit olydig (lilla oskyldiga jag är snäll vettni) utan för att det är redovisningar i halvklass och jag redan hållt mitt tal. Nu äre lite segt att inte veta vad jag ska göra. Och var alla är någonstans. Troligtvis har folk åkt hem, som nite har tal. Bara lilla duktiga anna kvar i skolan alltså. hehe.

Geografiredovisningen var idag, och det gick bra tror jag! Själva framförandet var inte solklart men vår kommentar efteråt kändes nästan bara positiv! Så jag tror arbetet blev bra tillslut. Lite dumt att vi glömde karta i ppt:en bara...Eftersom ämnet är geografi. Hehe.

Idag ska jag sova och ta det luuuuugnt! Nästan allt plugg denna termin är nämligen över!
NU ska hjärnan få vara inställd på julklappshandel och mys istället.

lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0