hellohello

Känner att jag kanske inte var på topp när jag skrev förra inlägget. Fast nu är jag halvt sövd, så jag kanske inte borde säga så mkt. men ändå.

Lät ju faktiskt bara halvpositiv angående redovisningen. Jag är ju faktiskt väldigt stolt över det vi åstadkom, och sen var det ju kul att jessika tyckte det med. Men hursomhelst var det väldigt mys igårkväll. OM det inte framgick liksom av min söta bästis gästinlägg. Måste vara det mysigaste sättet att sova - med någon bredvid. 


Jag ör tydligen söt när jag sover. Är lite orättvist att jag aldrig får se Fridusen sova typelii <3
fast desto bättre för mig att det är jag som blir nattad, mohah

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2009-12-11 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0