"I'm not worried Harry, I am with you"

Nu har jag officiellt beställt Harry Potter och De Vises Sten i julklapp till min lillkusin daniel. Därmed ska jag faktiskt genomföra min ondskefulla plan jag haft ett tag; to manipulate his mind. Moahaha.

Nej men på riktigt. Så ska han få boken. Och jag hoppas och tror han kommer tycka om den. Han har nog sett filmerna. Men inte läst böckerna. Vilket iofs är en dödssynd typ, men jag är beredd att förlåta honom och ge honom en chans. Hehe. Är inte säker på om han läser mkt i vanliga fall - men annars lär han förhoppningsvis göra det när han satt tänderna i Harry Potter. Serien brukar ha den effekten. Böckerna är helt enkelt perfekta, och jag hoppas lilla söt-daniel får lika stor glädje av dem som jag har haft, och har fortfarande.


De svenska omslagen är dessutom typ
de vackraste i världen. Det faktumet att
översättningen är ganska katastrofal får inte göra någonting -
när man är 10 år som daniel är det ju lite förtidigt för engelska böcker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0