Sov nu Sss-Anna

Nu är Annu nattad (jag har sjungit nattvisa och läst en saga om Odjuret Hicka..) Vi är någorlunda klara och förberedda inför redovisningen i geografi i morgon, men nu har jag kvar redovisningen i samhällskunskap att förbereda...

Anna är jättesöt när hon sover.

Time will tell när jag är klar med mitt samhällstal, förhoppningsvis hinner jag krypa ner en liten stund bredvid Annu innan klockan ringer klockan 6. Det är mys kan jag tala om, att sova med sin bästis alltså, inte att klockan ringer innan jag antagligen hunnit bli klar med skolarbetet. Stark bästiskärlek flödar. Jag är en aning övertrött nu tror jag.. Men jaja. Tiden lär väl också utvisa hur mitt samhällstal blir... Just nu verkar det inte bli något tal, men what the hell; såklart jag tänker hinna bli klar i tid!

*Suktande blickar mot mjuka sängen*
Nä, ögonen på skärmen. Fingrarna på tangentbordet. SKRIV...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0