Fem gånger panik

Jag ska översätta en franskatext tills på torsdag, läsa ut en bok tills imorrn (plus ha en gloslista på 40 ord och tre frågor om boken) och ha skrivit en recension av Fem gånger gud tills på fredag(Som btw är en grymt bra pjäs som alla borde se, tjupp tjupp, iväg till stadsteatern med er) . dessuom är det ju dags att börja med miljöprojektet också.

Just nu fifflar jag med franskan, eller jag börjar med den nu. eller snart. Att min fiol börjar om en timme gör förstås ingenting, jag hiiiiinnner. Inte.
som ni kanske fattar är detta ett (av alla de tusen ni redan läst på denna blogg) ett såntdär inlägg där jag beklagar mig över min otroliga brist på planering, men framför allt genomförandet av planeringen. jag hatar detta, det är inte ens så hemskt skolarbete liksom. Vill fan kunna plugga! skiiit oxå.

Hmm, undrar om det är en bra ide att faktiskt gå och hämta texten som jag ska översätta? Kan vara så.
Vi kör på det.

Btw så har jag gjort mina iv-val idag. Är nöjd, över valen och över min bedrift att få fridu att inse vilken grym kurs Litterär gestaltning är. dock är jag samtidigt orolig, då pontus sa att den växer i poularitet. Men dom kan väl inte stänga ute lilla mig? Jag har haft siktet inställt på den där jvla kursen sen jag visste att den fanns överhuvudtaget - alltså några år.det vore riktigt bittert att inte få gå den nu.
men det löser sig säkert. om jag nu får mina valda kurser kmr jag få gå stört roliga kurser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0