Fredag den 13:e

Heeeeej mina små (i antal iaf) läsare. Idag är det fredag. faktiskt otursfredagen juh. vet ej om det är datumets fel, men jag är iallafall rätt så död. Har redan öst ur mig ltie om hur exakt det känns för Fridu så jag håller tyst här på bloggen. (fridu säger att jag inte klagar. jag tror henne inte riktigt. hon är bäst, min bästis).

(alltså heelt seruöst, detta blogginlägg lär suga, jag kan inte ens koncentrera mig på hur en mening ska vara uppbyggd)

(oops där kom det igen. klageliklageliklag.)

Men jaa, vad har hänt sen senaste blogginlägget?
Fina Becka har fyllt hela 17 år och hade ett fint godishalsband (som emelie så sött hade gjort) på sig hela dagen. Jag fick en snickers från halsbandet. hon är snäll, becka.
Jag och sötiiFridu har haft ett mycket roande äventyr i Nacka gymnasiums källare som tog oss tillbaka ett antal år i tiden (aaah, den gamla goda tiden!:D). mihihi det är som en egen isolerad liten värld dom lever i där nere, byggeleverna. dagens händelse när det kommer ner någon av kvinnligt kön, troligtvis.
Har även varit på en myyycket bra och sevärd pjäs på statsteatern med svenskan, 5 gånger gud. stört bra, handling, budskap, skådespel och karaktärer. Blir kul att sklriva recension om tror jag.

Nu tänker jag ej skriva mer, kan skriva om planerna för imorrn... imorrn helt enkelt. orkar ej nu.
TREvlig Freedag, hoppas ni ej får otur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0