Frida bloggaar

Hej alla gulliga människor =)

Frida som skriver, tror ni vet vem jag är (jag är ju så känd!!), haha nej men annshu har ju nämnt mitt namn ett antal gånger så ^^

Så tanken är alltså att jag ska skriva ett trevligt inlägg här i annus söta blogg, frågan är då vad jag ska skriva om?

Jag kan ju alltid passa på att tala om att Anna är världens bästa vän <33 Hon är verkligen unik, underbar som få !!

Gissa vad hon gjorde idag? Hon "våldgästade" mig - haha yeeah jag öppnade dörren i särkläder, så gott som osminkad och med en boll på huvudet - med en jättefin röd ros som luktar dansuppvisning :D (tempusändring I know, men tänk efter så förstår ni att rosen inte har slutat lukta än)

Har ni tänkt på vad glad man blir när en vän gör något så oväntat och fint?! Det är ju egentligen då, när man som minst anar det, som man uppskattar det som mest!

Nu säger Annu att jag ska skriva om musiknostalgi och om min dans i går ^^  (hoppar över det sistnämnda)
Jag och Anna har nämligen lyssnat på Lucy Street nu här hemma hos mig, en grupp vars låt "Girl Next Door" vi i fyran uppträdde med inför hela skolan inklusive alla våra parallellklassers föräldrar ;). Klädsel: Jeans, jeansjacka och Pluppkeps (röda kepsar med blåa plupp-symboler), och kunde knappt röra oss - och därmed heller knappt utföra koreografin vi gjort efter vår tolkning av texten... Anna trodde att "Can't you see me" var "In the ceiling", vilket hon påstod betydde himmel - och därmed skulle handen upp i luften (vilket inte gick pga jeansjackorna). Jag undrar hur vi såg ut??




Ett år senare var det en ny show för skolan och föräldrarna, och då var vi så coola att vi valde Sareks "Genom eld och vatten" . Vi kunde inte kula vid den åldern eftersom man inte får kula innan man uppnått femton år (ANNU VI MÅSTE LÄRA OSS DET NU!!), men vi kunde härma de mycket karismatiska tonuppgångarna vid "meeeEEEEEEEEEEyyyyyj" och "deeeeeeIIIYYYYYYYJ"


 I sexan var vi ju nästan vuxna, och då blev valet Nanne Grönvalls "Håll om mig".. Då var vi klädda i vita fladderbyxor och babyrosa tröjor !
(Tanken var emellertid att vi skulle sjunga Christina Aguileras "Ven Conmigo" - jag ägde ju på spanska, haha - men vi hittade ingen kareokeversion på den, enbart av Håll om mig)



Med dessa ord tackar jag för mig då =)))
XOXO,
Gossip GIrl

(love you nuna <3)

Frida

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahha söööötnos, du skriver söta inlägg<33

vi var väldigt normala när vi var yngre tycker jag:D



älskar dig med<3 (det är faktiskt lika roligt att göra oväntade snäll-saker som att "råka ut för" dom)



<333

2009-02-04 @ 14:27:05
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Frida

<3 <3 <3 <3 <3 <3< 3< 3< <3 <3

2009-02-04 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0