guten morgen eller nåtttt

Godmorgon (jaa det är förmiddag, men det räknas som morgon en söndag säger vi)
Jag har iförsig varit vaken ett tag, men har inte åtstadkommit något änsålänge, förutom att jag ringt ett mycket viktigt samtal. (läs: ett samtal till min älskade fridu, som ju faktiskt är mycket viktig)

Igår var en mycket bra dag. Jag fick träffa Friduu, och felicia (som det såklart var alldeles för länge sedna jag träffade). Vi gick och fikade i gamla stan, och det var typ fullt på alla mysiga fik så det blev espressohouse. Vi tre har alltid mycket att prata om, och har det jättemysigt ihop:). Dock saknades ju Caisa i sällskapet, stackarn var hemma och var sjuk:( henne träffar man verkligen alldeles för sällan...:'(

Efter detta trevliga möte bar det av hemmåt för att äta middag, och sedan ut till landet:) Okej då, ut till Alex i nacka ;)
Hursomhelst så blev det en mycket trevlig spel och sockerkonsumeringskväll, i sällskap med några killar, bla 3/5 av killarna i klassen :)
(hhaha, for your information går det 5 killar i klassen)
Det är en mycket intressant och kul upplevelse att umgås med endast killar en hel kväll , väldigt avslappnande,dock med risk för en heeel del fusk, och eventuella avbrott för att  slå litegrann på varandra. Kom hem vid ettiden och somnade typ aldrig så jag har ej fått min skönhetssömn så det räcker :(
buhuhuhuu.

Nu är det pluuuuuggggg som gäller, sedan fika med tjejerna från gamla balettgruppen. Ska bli jättekuul, har ju inte setts på ett tag. Dom där lördagsmornarna är saknade alltså...

Ha en bra söndag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0