nöööööööööööörd

DAGENS LÅT: INgen, alla låtar är tråkiga idag av nån anledning. möjligtvis Columbus med Kent
DAGENS KLÄDSEL: Svart tröja med grå kanska kort kofta över, vitsvartrutig kjol,röda strumpbyxor.
DAGENS DUSCH: togs igårkväll ;)
DAGENS FRISYR:
Som vanligt, utsläppt ljust, rätt långt, alldeles för slitet och rakt hår.
DAGENS HÄNDELSE:  Antagligen att kusin Jessika kommer hit, eftersom hon är i stan för möbelmässan. Annars skola.
DAGENS PLANER:Se ovanstående. Innan måste det pluggas. och ringas till fridu.
DAGENS VILL HA: Under franskan var Lise och jag sjukt sugna på nått gott. det fick vi oxå, när vi hade paus.
DAGENS DROG: har inte gått på någonting idag faktiskt, men det blir väl choklad då, som alltid.
DAGENS SAKNAD: Min Fridu, som var hemma sjuk : (
DAGENS DUMMASTE: trötthet och seghet
DAGENS FINASTE: Beckas fina hår - hon har klippt lugg och färgat mörkare, naaajs!
DAGENS KÖP: chokladboll och geisha i skolcafeterian >.<
DAGENS GODIS: se ovanstående ;)
DAGENS HUMÖR: heelt ok, segt huvud dock, alltså inte helt på topp
DAGENS SJUKA: Är ju egentligen inte så farligt, endast lite trötthet
DAGENS KOMPLIMANG: Har jag fått en komplimang? Att olivia och lise försvarade mig när pontus sa att man inte kunde lita på mig antar jag >.<
DAGENS KÄRLEK: är till mina vänner såklart, som vanligt
DAGENS LYCKA: lycka är väl ett starkt ord som inte passar in på måndagar, men tanken på brysselresan gör mig väl en smula lycklig kanske.
DAGENS AVSLUTANDE: ????

Kommentarer
Postat av: Rebecka

TACCCKKK <3<33<3<3<3<3

JAG DIGGADE DINA STRUMPISAR IDAG! :)

2009-02-09 @ 21:11:10
Postat av: Rebecka

Nu har vi datorkunskap men du är inte här :'( buhu Hoppas att du kommer imorgon! Miss you <3<3<3

2009-02-10 @ 10:27:50
Postat av: Anonym

du är så söt :)

saknade dig meed faktiskt<3333

2009-02-13 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0