blåbuss

Sitter och äter på magnifiiiikt gott chokladmousse, en väldigt onödig sysselsättning då jag fått i mig en hel del gott (och en hel del stört gott) ikväll. Det var försenad födelsedagsfirning av Hanna som gällde, och det var jättetrevligt, och Hanna är en väldigt söt tjej måste jag få säga. känns skönt att kunna konstatera att det just nu finns folk med fötterna på jorden, faktiskt.

De senaste dagarna har för övrigt varit trevliga. Frida sov här i torsdags vilket var underbart mysigt. vi är nu officiellt Dansande prinsessystrar (tillåt mig tillägga för evigt här). Det är nyttigt att ha en duktig (och sööööt) Fridu som väcker en på fredagar kan ju också konstateras. Annars så är det ju för längesedan konstaterat att fredagar är förfärliga schemamässigt. Trevligt kortspel på lunchrasten dock, körde nån estnisk variant av bluff (Siim låg bakom förstås) som jag var rätt skicklig på! Eller så var det Alex som var lättlurad. finns risk. lite slug var jag iaf, och det var ju nått nytt.

Haha,jag och frida hamnade på vår blå drömbuss på väg från skolan sen. Den kom körande och var nästan tom, och liksom, jaaa, man den bara utstrålade att den var till för oss - vilket ju chauffören nästan utryckte bokstavligt. typ. Hursomhelst bara väntade jag på att den skulle ta iväg upp mot molnen.
Jag älskar bussar nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0