funnnky penguin

Hahaha, ok vi kan ju lugnt konstatera att locking inte är en av mina (iofs få) talanger. >.< 
Vi hade ju street på danscenter för första gången - men hade vikarie och körde locking... Som sagt, inte något jag var bra på, Allssss. Jag hade ju bra kordinationsförmåga förut, vart tog den vägen? verkar liksom min aktkänsla ha stuckit sin väg...nej, skärpning nu anna!
haha, men det var kul iaf.  Jag älskar att dansa, och det är synd att jag måste skippa dansen på kulturama imorrn, men det är ju inte var dag mormor fyller liksom :   )

muuuuuuuuppp, jag har franskaläxa tills imorrn....som jag inte gjort. men seriöst, vad menas med att man ska lära sig denna låt? >.<

 
Ska man kunna den utantill på franska? kunna översätta den? kunna sjunga den? Je ne sais pas! :(
Pourquoi, Bert? :(((((

Kommentarer
Postat av: Frida

du har bäst AKTkänsla<3

2009-01-29 @ 19:33:32
Postat av: Anna

-,- -,- -,-





((sööta lilla...människa!<33)

2009-01-30 @ 23:34:02
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0