hug-dag

Tjooo, bra dag?
Har för inte så jättelängesen kommit hem efter att ha tagit stor,läskig spruta. Ok, överdrift, men jag har vaccinerat mig iaf, mot livmoderhalscancer (+mot lite andra otrevliga saker i samma veva). Det var min sista spruta gardasil, vilket känns lite skönt sådär, då jag slipper stressa ihjälv mig och alltid komma försent till min bokade tid, helt anfådd, för att ta en spruta på typ 20 sek och sedan gå därifrån igen. onöödigt.
Nu läser jag iaf engelskabok, Into the wild, som jag länge velat se (filmen gjord på boken alltså, visste inte att det var en bok ursprungligen). Känns lite kul, och än så länge gillar jag boken.naturnära (haha, bokstavligt talat),underlig, med en underlig manlig huvudkaraktär.  Min grejj lixååm :)

Igår efter skolan var det "hänga" (hata ordet, men vad säger man?) med Fridu och Dilan i Forum. Det var jättekul att träffa Dilan igen, som typ är girlpower personifierad. Hon var saknad och det är ALLTID intressant att höra Vittraskvaller. Guud så glad man är att slippa det stället i år. Någon borde låsa in eleverna i skolan och sätta upp kameror, seriöst. "'Big' Vittra" - nya tv-succén?

Btw
, det är internationella kramdagen idag tydligen. Fick några kramar pga av det, eller ja, stal några kramar snarare kanske. kramar är mys.


så, jaaa, Kram på kramdagen då, hoppas ni får en bra kväll

Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

haha jag tycker inte den är så bra :P

åhh jag stal ingen kram av dig, jag får ta en på måndag <3

2009-01-23 @ 19:12:45
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0