Tips från coachen - inlägget är dedikerat tilll friduuu<3

Min personliga coach - också känd som min bästaste vän Fridu - gav mig lite tips på ämnen att skriva om eftersom jag beklagade mig för henne angående min bloggtorka.
Självklart så kom hon upp med masssssa idéer, och jag tänkte att jag kan ju ta dem allihopa, en i taget:
(mwahaha det väntade du dig inte töötii)

Nyår
Jaa, alltså nyår spenderades ju hemma först, och sedan skålande vid vattnet i Hammarby sjöstad med Fridu, bland massa läskiga flygande raketer och masssssssa människor. Mycket myysigt fast kallllt. utbyttes även nyårsklappar (^^) och jag fick massa fina saker från tenerife :D. Huuuursomhelst så påpekade Frida att det ju är första dagen på årets första hela vecka (hänger ni med?)
Det är ju ändå lite coolt. Man vill ju minnas denna vecka när det har gått ett år och det kanske är den sista veckan på detta år - minnas hur stor förändring som eventuellt (antagligen) skett.
Värt att nämnas är ju också att jag tror jag kommer lyckas hålla mitt enda nyårslöfte i år - att vara vid liv när året är slut. att leva hela året ut helt enkelt. As simply as that. mycket intelligent tycker jag själv >.<

Trötthet/Energi

Jag är så himla seg just nu. ställde veckarklockan på 10.00, sedan på 11.00 när jag vaknade. och sedan somnade jag om vid 11 och vaknade av telefonen som ringde. Det var tuur det för jag hatar att sova bort dagen så totalt. men det är nånting när man vaknar såhär sent - även om man gick och la sig sent ockå så blir man asseg. varför är det så för?

Musik
Förmiddagen har tillbringats med att "byta" musik med frida, jag älskar att få lite nya artister till biblioteketeller hur man nu ska uttrycka det. Jag kör fast rätt ofta tyvärr och tröttnar totalt på hela min iPod. Hela tillvaron blir liksom lite tristare då, när man inte kan sätta in lurarna i öronen och känna att man blir ett med musiken. Herregud vad vi är beroende av musik i dagens samhälle. Men det är ju så, musik ger väldigt mycket, och det har alltid varit en stor del av mitt liv. Jag saknar att sjunga :(



Totala genier

Starta ett projekt
haha, detta var min kära väns idé. att jag skulle starta ett projekt och presentera i bloggen. Orden gav mig panik. Jag är så satans lat nuförtiden, men jag vill bara leva och inte göra saker och ting jobbiga för mig själv. Ugh, vidrigt lat. Men vaddå, jag är så nöjd med mitt stillsamma liv. DOCK har mina föräldrar startat ett projekt i mitt rum. Haha jag slipper till och med undan att göra iordning i mitt rum! Jag förstår mig inte på dem - de jobbar asmkt i vanliga fall och när de väl är lediga så spenderar de hela dagarna med att måla om i mitt rum. MÄnniskor i behov av att göra nått vettigt? Jag brås då inte på mina föräldrar!

jaa, haha jag tror jag avslutar detta långa inlägg nu. Undrar om det ens är intressant att läsa?
Jag har så lite att säga idag känns det som. Tur att min Fridu finns.
goodbyee alla fina små människor!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gullevän <33 Gillar ditt nyårslöfte :DDDD Och din blogg! Och dig! Men INTE den där låten med Simon & Garfunkel :D Haha puss loveish

2009-01-05 @ 15:05:35
Postat av: Frida

Fast nu glömde du ju faktiskt bort ett nyårslöfte - vår pilgrimsfärd.... x'D x'D Hahaha !



LLOOOOVVEE U !

2009-01-05 @ 15:06:45
Postat av: Anonym

eeeyyyy, Simon and garfunkel är guuudar jaoo! :)

älskii dejjjj<3<333



(haha gullevän påminner mig om gullefjun)

2009-01-05 @ 15:53:32
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE™

haha jodå intressant var det vfisst :D

ojoj du har ju hunnit med mycket :D

sv: haha ja jag får väl göra det, kom å hälsa på?

vi skulle ju hitta på något alla vi fyra, baka då kanske :)

2009-01-06 @ 16:02:11
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Frida

det vaaar en gång en kyckling som hette gullefjun

2009-01-10 @ 00:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0