trötttttannu

Jag borde blogga massa nu och skriva massa roliga saker, men jag orkar bara inte för jag är lite pömsig.
Var på bio idag, helt underbar film och helt underbart sällskap<3 Min fridu är ännu bättre än filmen.
Men för att återgå till just det;
Jag älskar filmer man både skrattar och gråter till, och mitt ansikte var screwed up när ljuset i salongen tändes. fast jag var inte ensam om man säger så.

Igår var vi hos familjen Larsson. Daniel är stört söt och stöört otålig av sig. väldigt förutsägbar. älskar honom. 'Men som Emil sa "Are you sure he´s completely right in the head?" Och det är jag förstås inte. men det är väl barn överhuvudtaget inte kan jag tänka mig:)
Jag spelade wii för första gången i mitt liv och fick stående ovationer för min medfödda talang (Läs: blev utskrattad).

NU SKA JAG SOVA. I morgon träffar jag förhoppningsvis många trevliga männsikor. Jag blir arg om det inte blir nått med felicia och caisa. ISf suger vi på riktigt. Men det blir säkerligen en bra dag imorgon, så sov gott nu alla människor! (det blev inte ett lika kort inlägg som jag trodde från början)

godnattpussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0