xO

För att härma Beckas senaste inlägg;

Hej jag heter anna och jag är dööööd. Idag var inte min dag energimässigt och sånt. inte alls. Det har liksom inte gått så bra att sova senaste nätterna ens när jag verkligen slappnat av, vilket oroar mig. Vill inte gärna att det ska bli en vana.

Men ja, skolan har ju börjat igen nu, och det känns ok, förutom det crappy schemat fulllllt av NK och tidiga mornar. Kul att träffa folk, och efter en hemsk start på morgonen i måndags så betydde det såklart att få träffa snällla människor.

Vårterminer brukar ju vara rätt ok ändå med lov och helger och grejer. OOoochh inte minst en brysselresa för SI1!
det är rätt mkt snack om den nu, och det är ju i april så sååå långt är det inte kvar juh:)
Något vi för längesedan har konstaterat är att vi kommer att åka till de två chokladländerna i europa - belgien och schweiz. Att det råkar vara platserna för eu:s och FN:s högkvarter är troligtvis bara ett sammanträffande ;)
Nejj nu vet jag inte var jag ska tägen nånstans, inte får jag nån samhällskunskap gjord inte.

hoppas ni har haft en bra dag guys
 /A

Kommentarer
Postat av: DATABECKA

HÄRMIS ;)

2009-01-14 @ 09:41:30
URL: http://rebeckans.blogg.se/
Postat av: anna

jaa, jag är värdelös. jagvet :'((((



haha nej men jag tog mig friheten! se det som en komplimang för att jag tycker du uttrycker dig så...magnifikt och bra :)

2009-01-14 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0