C'est tout blanc :(

Fredagar är inga skoldagar, utan bara något man måste uthärda. Konstaterad jag och fridu igår(?). Det är mycket sant, idag var liksom ingen skoldag, det var en enda lång väntan och bävan för naturkunskapsprovet. och igår kväll också. Hade tur angënde vilka frågor som kom, mestadels de områden som hade gått in i skallen på mig. För aldrig att man hade lyclats få in all fakta liksom. Men ja, provet över, glöm glöm glöm. Fredag nu.
Tandläkaren efter, fick gå tidigare pga det. Hon sa att jag hade fina tänder och tog på så sätt död på min
HåliTänderna-oro snabbt. Efteråt tog jag en sväng på stan och kollade en del i secondhandaffärer. blev förstås förälskad i en del grejer, men det blev bara en väska. vilket inte är bara egentligen, för den var äkta skinn och fin och typ ehlt oanvänd. för 100 kr. uppt'ckte när jag kom hem att den skulle kostat 125, så jag betalade dessutom 25 kr mindre än jag skulle ha gjort. gillar att fynda. och att upptäcka nya affärer. secondhand Zak på upplandsgatan har jättemycket fina väskor, och skor och kläder, men framförallt väskor. *tips* 

 Btw så satt jag bredvid un francais och une francaise på tunnelbanan, troligen man och hustru. Det var väldigt intressant, haha. Roliga att lyssna på, för det gick liksom at hänga med i samtalet hyffsat. Hade velat lägga mig i, men jag är för feg, och min franska hade knappast räkt långt. Dom pratade iaf om folk på tunnelbanan. Och så det otroligt vackra vädet (not) utanför förnstret. "C'est tout blanc, eh?" .

jaa, c'est tout blanc maintenant. Il neige (encore), et je l'aime pas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0