diee

Halllåja.  Tisdag idag-  den 24:e mars faktiskt, vilket betyder att imorgon kommer mina pengar. Det gillar vi. Nästa gång pengarna kommer sen är den 25 april - alltså samma dag vi åker till bryssel. snacka om bra tajming. det gillar vi också.

Idag har det varit tokigheter i form av matteprov och uppstressning och panik. och misslyckanden vad gäller miljöprojekt. riktigt olikt mig att stressa upp mig och må dåligt pga sånt, men jag vet ju att det är för att jag känner att jag varit slapp och opepp och inte förtjänar att det går bra, som nån slags ond cirkel. Nerlugnad rätt snabbt iaf. Nu ska jag vara duktig och peppad elev och studera kroppens organ och matsmältning och sån skit. har varit borta från NK-lektioner och har inte varit så väldigt uppmärksam när jag faktiskt varit där heller måste jag erkänna. senare är det fiollektion som gäller.

kollar lite på kläder btw, suktar mycket efter denna klänning för 299kr:

Bubbleroom / H Klänning
Kuuul att den endast finns i storlek 40 dock : (
jaa, jag älskar långa blommiga klänningar, men det vore ju kul att slippa ha ett långt släp efter sig liksom. döö dåliga sortiment, dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0