.

Tjolahopptjolahepp leverpastej. Man måste ju blogga ibland.
Jag är inte glad direkt för tillfället, av vissa nledningar, men till skillnad mot hur jag gjort tidigare så har jag bestämt mig för att inte låta saker och ting påverka mig negativt för mycket. litet sammanbrott tidigare idag men bra personer i min omgivning var braiga och peppande. och det är ju bara onödigt att gå runt på botten liksom, lättare att hantera problemet på nått sätt också. men ja, lite besviken och vilsen for the moment. 
 
Fast

Ändå väldigt taggad då det ju bär iväg till Åre snart! endast två skoldagar (och en ledig dag imorrn!yay) kvaar, sedan sitter jag och Fridu där i bilen. sen har vi liksom ända till oooonsdaaag (okej, tiden Läär gå snabbt, men vi kommer ju utan tvekan ha stört roligt på vägen liksom) tsm i Åre, och sen har jag nästan en vecka tilll med endast föräldrarna , lång och sköön skidsemester säger jag bara :D

och efter det är det ju bara två veckor till brysselresan med klassen liksom, vi har fått massa information senaste dagarna och är fett taggade, kommer nog bli stört roligt. kul att se om man vågar använda franskan också, hehe.
rumsindelningen blev klara idag och efter lite om och men så blev det ett bra gäng i vårt rum, det kommer nog bli bra! förhoppningsvis kommer vi ju iofs inte spendera så mkt tid på rummen...:)

nu ska jag gå och ha en skön ledig kväll, minifredag idag liksom. undrar om jag inte ska unna mig lite popcorn och se lite film? känns som jag förtjänar en rast från allt just nu, lite bortkoppling liksom. älskar studiedagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0