make love, not war

Fredagfredagfredag!
Idag har varit väldigt mycket chill för min del måste jag säga. skippade idrotten pga min förkylning vilket jag ju inte borde ha gjort insåg jag när jag fick två sms som informerade mig om att vi hade teori...Eheheh. Men då låg jag ju i sängen så jag skulle ju inte hinna dit anyway liksom. gud så synd. Eller ja, det var ju lite synd att jag missade boxningen för det är ju faktiskt stört kul, nyttigt för både kropp och själv liksom att få slå litegrann ;D
Resten av dagen bestod av en enda lång engelskalektion på vilken vi såg filmatiserningen av "into the wild". Väldigt trevligt, gillade filmen.
Emile Hirsch/Chris McCandless/Alexander Supertramp liksom...mmhmm :   )

Efter att vi slutat bar det väg hemåt , men jag träffade på Matilda och det blev en snabb tur i affärer med henne innan jag kom hem. inhandlade faktiskt en t-shirt med tryck, kan lägga upp bild sen.
Sen bar det iaf av hemåt och nu sitter jag här och halvtittar på let's dance med föräldrarna, haha. värsta fredagskvällen liksom. Nej men det är mysigt, m & p är så söta, de engagerar sig skitmkt i det programmet.
egentligen kan jag väl erkänna att jag finner det programmet ganska underhållande, man är ju dansare liksom. det är risktigt inspirerande med bugg, nångång ska jag gå en buggkurs! :D

Nu ska jag nog dra mig upp på mitt rum dock innan jag förstör mina föräldrars kväll med mina otrevligheter (förkylningen gör sig påmind i form av pms-liknande humör, kul!)

trevligt kväll folks!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

tihi lets dance är alltid trevligt :)

2009-03-14 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0