gallblåsa

Hema från dansen och skolan och hela dagen. Rätt trött inser jag nu, men det är inget jag ahr tänkt på för jag har haft det såpass kul juuh.
Saknade vissa vänner som gick tidigt/hade lång sovmorgon/var sjuka/nånting/nånting, men hade mycket trevligt ändå. Dampar på datorkunskapen dock. morr. men ja, inte värt att sura över.
Jag måste bar få säga att jag och frida äger på att plugga. Imorgon ska vi pluggapluggaplugga hela natten (eller ja förhoppningsvis inte hela), och vi är fett taggade, right? Älskar min sötafinafridu. massor. Vi skulle ha pluggat hela denna natt men blev ändrade planer, så funderar på att faktiskt på lagom sömn denna natt så jag kan vara på topp imorgon. Det är ju faktiskt en möjlighet att sova, liksom. hmmm.
Fast först dusch nu tror jag, sedan lite franska (hade glömt!:O) och sen sova.

Imorgon ka jag klippa mig. ingen drastisk förändring väntas dock. tror jag.


bajbaj nu människor

Kommentarer
Postat av: Frid

hahahaha veeeeeelmajor vi är puss min vän <3

2009-03-26 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0