jahhpp

Jag skulle ha slutat för typelityp en kvart sedan. Najjs, för jag och Fridu (och nog några till strax efter?) fick gå hem tidigare och jobba hemma. eller ja, om jag har jobbat är ju kanske en fråga som ej bör ställas, men jag har trots allt precis kommit hem. Imorrn ska vi ju till Miljömagasiets redaktion för vårt miljöprojekt, för att få handledning och så. Därför kanske jag inte har så mkt att göra innan jag har fått diskutera lite med dem hur jag ska skriva min text. Vi ska nämligen i grupp göra ett ungdomsuppslag till miljömagasinet och kan faktiskt eventuellt bli publicerade i tidningen, ett riktigt kul projekt om ni frågar mig!

Nu ska jag gå och äta massa gott, tårta som är kvar från i söndags (hehe gammal tårta is the shit) och choklad som (!) syster köpte till mig :))
Gud vad jag jobar hårt här alltså....
(Jag ska faktiskt plugga. hårt. efter fikandet alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0