Såpbubblor

jag tror jag tappar greppet. Eller nej, alltså det känns som att jag håller på att återfå greppet rent allmänt. Ja det gör det.
MEN. Jag tappar greppet om pluggandet. Datorkunskapsskiten går skiskitskit, jag känner mig så dålig, jag har inte lyckats slutföra de senaste papprena med uppgifter. Jag har sagt att jag inte är klar och att att jag ska göra dom och skicka. Att jag faktiskt kunde GÖRA det också har väl inte riktigt slagit mig in förrns nu, nu när jag inte kan för att jag tydligen har skickat dokumentet i fel format (jaa, bra datorkunskaper som ni ser, här äger vi på filhantering) och för att datorn dampar och den jag nu tvingas ha verkar ha bestämt sig för att totalt dissa word. Tja, jag antar att jag förtjänar det för jag har dissat datorkunskapen rätt mkt senaste veckorna. Men äääääääääschh.

Som sagt, tappar greppet om pluggandet. Vad tänker jag med liksom? så hemskt är det inte med pluggande att det är värt att skjutas upp eller rent av skitas i. nopelinope, jag tycker ju att pluggande kan vara trevligt, jag gillar kunskaper. Eller? Jag gjorde det iallafall. Nejjj, jag får helt enkelt ta inspiration från Fridus senaste sms (ja min lilla söta du, det inspirerar, önskar bara du hade rätt)

Om nån undrar över rubriken så är den lika random som den verkar. Jag snubblade över snooklåten med samma namn och bara insåg vilket fint litet ord det är. såpbubblor. såpbubbla. mhihi. Ibland önskar jag att jag var ordkonstnär och kunde använda alla fina ord.

nu ska jag skriva om zip-filer, ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0