tussitussitussitussilaaago

Hejj bloggen som är smått försummad. jag vet att mitt senaste inlägg var för lite förlänge sedan och att det dessutom var lite smått depressing. Men sånt händer, och det har ju faktiskt hänt en del sedan dess som jag inte pallar återberätta förstås, både trevligt och mindre trevligt. Jag tycker dock att det är värt att berätta att vi hade beeptest på idrotten i fredags morse som jag var så jvla orolig för. har gjort det en gång liksom och det tror jag knappast gick så bra. framförallt har jag alltid varit så jvla dålig på den psykiska delen med idrott, jag kan inte pusha mig ordentligt. Men den här gången gjorde jag det, med en hel del stöd från Becka (som var awesome-duktig och klarade mvggränsen galant). Själv uppnåde jag faktiskt vg-gränsen 9. Så kan man ju förstås tänka att vg inte är värsta grejjen och att 9 inte är skitbra kanske, men jag själv kände mig så jvla bra efteråt, just för att jag faktiskt var helt knockad ett bra tag efter och var torr i halsen resten av dagen. Det tydde ju på att jag verkligen gjort mitt bästa. Att det inte är meningen att 9 på ett beeptest ska vara årets prestation är ju en annan femma :)

Just nu sitter jag bara och tänker på hur jag vill att det ska bli vår nu. blir så galet trött på att vakna upp och se ett vinterlandskap breda ut sig utanför fönstret. Jag vill ju ha blommor vid vägkanten, liksom. Och kunna gå runt i tunna jackor och skor så man får visa upp sina fina blommiga klänningar och söta kjolar som man inhandlar om man har pengar. (Ge mig pengar också, tack).
allt blir så mycket roligare på våren ju.
 VIVA-Floral Print Canvas Shoe     KYLIE Bow Flat Shoe
Vill använda sötafinavåriga skor. Inte klumpedunser.
btw så köpte Fridu ett par pumps som var to die for i lördags. Om inte annat är det värt att det blir vår bara för att de ska kunna användas, underbara är ordet (mhihi right Fridu?)


Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan kanske sova? känner att jag håller på att bli förkyld och jag vill ju inte bli sjuk på riktgt.

Snällagodegud låt mig slippa vakna upp till snö imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0