den är grön, dom stack för två timmar sen

Tjolahopp där bloggen. Ligger i min soffa just nu och slappar som en galning. anledning? Sjuk. Eller sjuk och sjuk, om nån frågar vad jag är för sjuk så har jag ju inte nått direkt svar, men det brukar te sig så för mig. Jag vaknar och mår dåligt och det är liksom fysiskt omöjligt att gå till skolan. säger huvudet och magen iaf, men det liksom inte förkylningssymptom ellermagsjuka eller nått annat normalt. Jaja, jag har iallafall varit hemma från skolan. sovit mkt. haft söta vänner somundrar hur jag mår. Har sett Ice age. den filmen alltså, den bara äger så jvla mkt! Sid is my man<3




Hahaha och dronterna eller vad dom där fåglarna nu heter :') "om duu inte har skaffat mat inför vintern så skyyylll dig själv! skylldejsjälvskylldejsjälvskylldejsjälvskylldejsjälvskylldejsjälv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0